Cum vor unii să ne ia sub „protectoratul” lor: Tăcerea corbilor (de) pe lângă merindele lăsate la îndemâna tâlharilor…

Singurul lucru pe care CCR ar fi trebuit să-l analizeze, în contextul alegerilor electorale, ar fi trebuit să vizeze grava imixtiune a Comisiei Europene în treburile interne ale României. Pentru că riscul uriaș de confiscare a țarii, produs prin această intruziune fără precedent, era oricum în măsură să pună în umbră orice altfel de posibile nereguli și nepotriviri (incidentale, accidentale sau intenționate) electorale. De voturi furate ori nu, de „boți” digitali mult prea agresivi în campania electorală, dar fără consecințe dovedibile asupra procesului electoral, în sine, și al ierarhizărilor finale. În schimb, abuzul de decizie a CE, de a lua ea la întrebări „tik-tokul” (și orice altă platformă sau entitate), nici măcar în numele nostru, ci peste noi, ne trece din situația „a priori” de colonie economică, „a priori” de la acceptarea condițiilor de aderare, fără nici o opunere dinspre guvernele noastre de atunci, și a președinților tăind budinca de pe peretele CE (preludiu la o viitoare împărțire, peste ani, peste mandatele de guverne și președinți tot mai trădători), ne transformă, așadar, dintr-o colonie într-o țară aproape declarat neguvernabilă de ea însăși. Și care prezintă un risc, nu atât pentru sine, căci nu destabilizarea țării ca urmări nefaste asupra propriei populații interesează UE, ci pentru Europa, ca risc al pierderii accesului la resursele, bogățiile, piețele de consum, sinecurile create pentru atâția expați puși în funcții tot mai importante în România. În fapt, posibilitatea ca UE să scape din mâinile clicilor de la Bruxelles inclusiv controlul de neprofitabilitate impusă țării noastre prin neactivarea, în afara zonei de control european, a mecanismelor de producție industrial-comercială și de reluare a prezenței pe piețele de desfacere. Și, nu întâmplător, feluriți „experții UE” au ieșit tocmai acum cu acele declarații vizând jocul pierdut al dorinței noastre de reindustrializare, pentru că, „am avea nevoie de două decenii doar pentru a ajunge la momentul de industrializare la care eram acum 50 de ani!”… O analiză voit exagerată, fără a ține cont de progresul tehnologic și rapiditatea investițiilor prin tehnologiile de azi.

Asta ar fi trebuit să analizeze CCR: riscul ca țara noastră să fie declarată neguvernabilă de ea însăși, prin acceptarea „de facto” a intruziunii CE, după deciziile economice, fiscale, dar și cele cultural-istorice și sociale, de manifestare otova al „political correctnessului”, acum, iată, și la nivelul palierelor de stabilitate și securitate internă, ca precursori ai imposibilității de autoguvernare. Căci, singura care putea cere socoteală unor entități „de afară” despre imixtiunea ori nu în alegerile electorale, în treburile sale interne, era chiar România. Și nici o altă structură suprastatală, oricum mult prea acceptată în extinderea competențelor de imixtiune. Cele atât de aproape de declararea nulității exprimării noastre prin însăși absența mecanismelor legislative necesare (înlăturate masiv în ultimii zece ani), a existenței unor legi de protecție a securității noastre. Deja eliminate la nivel economic, fiscal, bugetar, social și cultural, și atât de aproape de a deveni forme fără conținut pentru cele vizând ultima barieră: securitatea și integritatea țării prin autoguvernare.

Aici trebuia să se manifeste CCR… Să analizeze posibilitatea săvârșirii unui exces de putere, și să vadă dacă nu cumva era vorba chiar de un abuz de putere a președintelui Iohhanis, convocând CSAT pentru noțiuni nelegate în mod clar de vreun risc de securitate, și graba de care a dat dovadă UE în a investiga o entitate pentru a vedea dacă a acționat la nivelul structurii electorale din România. Mai ales că amândouă acțiuni se leagă în mod tot mai clar.

Suntem dară la o muchie de a fi zdrobiți prin posibila declarare a incapacității noastre de țară. Nu a celei economice, nici a celei bugetare, și nici fiscale ori de gestiune bugetară, aflate deja sub controlul Bruxellesului, ci a celei de autoguvernare. Inclusiv prin incapacitatea de a ne organiza singuri circuitul electoral intern. La un pas de a fi declarați incapabili de autoguvernare și tot mai aproape de momentul în care alții să solicite „crotarea” României drept stat având nevoie de un protectorat extern. Pentru că Europa nu va renunța la beneficiile de pe urma noastră și nu va marșa spre (auto)excluderea noastră din UE, ci spre proiectele care există de mulți ani privind declararea României (pe scripte, „vremelnic”, dar așa s-a întâmplat și în cursul istoriei, nu?!) drept protectorat al unui „imperiu” (UE) sau al unui stat de grofi… Și da, tăcerea corbilor (de) pe lângă merindele atât de ispititoare, lăsate nesupravegheate prin decizia CCR, ar trebui să ne pună pe gânduri… Pentru că, în nici o altă situație de capotare în sine a eșichierului românesc, maghiarimea noastră politică și cea atât de ireverențioasă de la Budapesta nu au tăcut… Nu ca acum…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*