Slugile FMI şi ale Băncii Mondiale!

În vara anului 2008, în mare secret, conducerile P.D.L. şi P.S.D., cu ştiinţa liderilor P.N.L şi U.D.M.R., au negociat cu circa șase luni înainte de alegerile parlamentare care va fi reprezentarea lor în Parlament după fraudarea alegerilor şi ce ministere le vor reveni în viitorul Guvern Boc I. În timpul campaniilor electorale din toamna anului 2008, cele trei partide (P.S.D., P.N.L. şi P.D.L.) împreună cu U.D.M.R. i-au păcălit pe alegători mimând o competiţie şi pe baza noii Legii a votului uninominal şi-au desemnat reprezentanţii în Parlament, conform înţelegerilor secrete dinaintea alegerilor parlamentare, recunoscute public de către lideri ai P.S.D. şi care nu au fost negate de reprezentanţii P.D.L., P.N.L. şi U.D.M.R. Ca urmare, au ajuns în Parlament foarte mulţi candidaţi care nu au câştigat alegerile din colegiile uninominale, respectiv cei clasaţi pe locul doi sau trei. Totodată, la comandă străină şi cu susţinere autohtonă a fost eliminat din Parlament, prin fraudarea alegerilor din anul 2008, Partidul România Mare, singurul care apără Interesul Naţional, respectarea Constituţiei şi a legilor, care luptă împotriva Mafiei.

Atunci, în campania electorală din anul 2008, în ofertele şi în programele P.D.L., P.S.D., P.N.L. şi U.D.M.R. acestea nu s-au angajat că vor recurge la împrumuturi externe de peste 100 miliarde euro, până în anul 2012, şi că vor forma guverne care să fie pe rol de slugă a unor bănci străine. După fraudarea alegerilor parlamentare, în Programele de guvernare ale Cabinetelor Boc I –V nu s-a aprobat de Parlament statutul lor de slugă faţă de anumite bănci străine şi nici împrumuturile uriaşe, de peste 100 miliarde euro. Parlamentul nu a aprobat ca România să fie condusă de facto de către F.M.I. şi Banca Mondială, iar Guvernele Boc I –V să execute tot ce s-a dispus prin acordurile stand-by şi scrisorile de intenţie. În Regimul Băsescu-Boc, România este singura ţară din Uniunea Europeană unde Guvernul a cerut şi a primit ajutor străin pentru incompetenţă, iar ţara este condusă de către misiunea comună a F.M.I., Băncii Mondiale şi Comisiei Europene. Această realitate sfidează Poporul Român, care-i plăteşte cu sume enorme pe experţii străini. Totodată, conducerea de facto a României de către F.M.I., Banca Mondială şi Comisia Europeană se realizează cu încălcarea Constituţiei şi cu aprobarea tacită a Parlamentului, inclusiv a Opoziţiei de catifea (P.S.D.,P.N.L. şi P.C.) care dacă va ajunge la Putere va continua aceiaşi subordonare faţă de băncile străine. Nimeni nu-i întreabă pe preşedintele Băsescu şi nici Guvernul Boc, nici pe liderii P.D.L., P.S.D., P.N.L., P.C. şi U.N.P.R. de ce au dat România pe mâna F.M.I. şi Băncii Mondiale şi de acceptă Holocaustul împotriva românilor ! De fapt, Regimul Băsescu-Boc a cedat, de bună voie, o parte din suveranitatea României !

Conform Constituiţiei României, art. 102, alin. 1 şi 2: „Guvernul potrivit programului său de guvernare acceptat de Parlament, asigură realizarea politicii interne şi externe a ţării şi exercită conducerea generală a administraţiei publice. În îndeplinirea atribuţiilor sale, Guvernul cooperează cu organismele sociale interesate.” La art.109, alin.1 din Constituţie se precizează că: „Guvernul răspunde politic numai în faţa Parlamentului pentru întreaga sa activitate.” Contrar prevederilor din Constituţie şi fără niciun temei legal, Guvernele Boc I-V au acceptat statutul de slugă la Fondul Monetar Internaţional (F.M.I.), Banca Mondială (B.M.) şi Comisia Europeană (C.E.). Fără ca România să aibă nevoie, Regimul Băsescu-Boc, împreună cu guvernatorul Isărescu de la Banca Naţională, au recurs la o „centură de siguranţă”, respectiv la un împrumut de 20 miliarde euro, în condiţii înrobitoare pentru Poporul Român. Acest împrumut nu a fost aprobat prin lege de către Parlament ! Acordul de împrumut cu F.M.I., B.M. şi C.E. a prevăzut o serie de condiţionalităţi pentru Regimul Băsescu-Boc şi o mulţime de sacrificii pentru cetăţenii români şi agenţii economici. În fapt, conducerea României a fost preluată ilegal de către reprezentanţii F.M.I., Băncii Mondiale şi Comisiei Europene care, de regulă, trimestrial aterizau pentru 10-14 zile la Bucureşti spre a controla cum şi cât a îndeplinit Regimul Băsescu-Boc din condiţiile impuse. De asemenea, pentru a fi semnate noi scrisori de intenţie de către guvernatorul B.N.R. şi ministrul de Finanţe. România are directori de ţară din partea Băncii Mondiale şi a Comisiei Europene, precum şi un şef de misiune din partea F.M.I. ! Acestora li se închină preşedintele Băsescu, premierul Boc şi câţiva miniştrii, liderii P.D.L., P.S.D., P.N.L., P.C., U.N.P.R. şi U.D.M.R., precum şi liderii confederaţiilor sindicale şi ai patronatelor. Parlamentul este pe rol de spectator la cele convenite, în realitate cele acceptate, de Regimul Băsescu-Boc în relaţia cu F.M.I. ! În anii 2009 şi 2010, Regimul Băsescu-Boc a luat de la alte bănci străine împrumuturi de încă 40 miliarde euro. În fiecare lună, fără ştiinţa şi fără aprobarea Parlamentului, Guvernul Boc s-a împrumutat cu 1-2 miliarde euro şi la dobânzi mari. În numai doi ani, Regimul Băsescu-Boc, împreună cu guvernatorul B.N.R. au îndatorat Poporul Român cu 60 miliarde euro, plus dobânzi. În realitate, contribuabilii români sunt singurii din Europa care plătesc două guverne: cel extern, al F.M.I., Băncii Mondiale şi Comisiei Europene, respectiv cel care dictează şi cel intern, de pe loc, care execută ordinele primite, adică Guvernul Boc. Guvernul extern (cu cei 11 miniştrii-experţi şi consilierii străini plasaţi la Palatul Controceni, Palatul Victoria şi la ministere) este plătit de Poporul Român , fără ştiinţa şi aprobarea lui, cu peste 100 milioane euro pe an. Acest guvern extern, străin de interesele românilor şi ale României, nu are nicio responsabilitate faţă de Poporul Român ! Care sunt efectele acestei duble guvernări ? România este multilateral demolată, corupţia este în floare, nivelul de trai al populaţiei este cel mai scăzut din Uniunea Europeană, s-a înregistrat cel mai mare exod al populaţiei, au fost desfiinţate aproape 6 milioane locuri de muncă, iar greaua moştenire pentru Poporul Român, datoria externă de peste 150 miliarde euro, creşte în fiecare lună. În primele şapte luni din anul 2011, Regimul Băsescu-Boc-Isărescu a luat încă 15 miliarde euro împrumuturi de la alte bănci străine, cu dobânzi foarte mari, dar fără condiţionări. În paralel, tot în acest an, Regimul Băsescu-Boc-Isărescu a încheiat un nou Acord de tip preventiv cu F.M.I., Banca Mondială şi Comisia Europeană. Fără ca Guvernul Boc V (P.D.L., U.D.M.R., U.N.P.R. şi deputaţii minorităţilor etnice) să fi luat un euro împrumut în baza Acordului de tip preventiv, experţii internaţionali ai Guvernului de afară (F.M.I., B.M. şi C.E.) au impus pentru Guvernul de pe loc, respectiv Cabinetul Boc V, o mulţime de obiective şi periodic îl controlează. Misiunea F.M.I., Băncii Mondiale şi Comisiei Europene şi-a încheiat la 1 august a.c. o nouă vizită de lucru în România. Komisarii străini au verificat cum şi-au făcut temele de casă premierul Boc şi câţiva dintre miniştrii P.D.L. şi U.N.P.R. . Pe cei ai U.D.M.R. nu-i controlează, probabil din lipsă de translator pentru limba ungară. În loc să se ducă la biserică, în 31 iulie a.c., zi de duminică, preşedintele Băsescu şi premierul Boc s-au întâlnit cu komisarii străini. Apoi, duminică seara, preşedintele Băsescu s-a făcut purtătorul de cuvânt al celor 11 experţi internaţionali şi i-a avertizat pe cetăţenii români asupra constatărilor şi noilor condiţii impuse de Guvernul străin, respectiv: s-ar putea să se înregistreze o uşoară creştere economică în acest an, dar sigur în 2012 şi 2013 va fi realizată o creştere economică de doi-trei la sută. România începe să devină competitivă (fără să se precizeze în ce domeniu); nu s-au realizat investiţiile prognozate; peste 100 de societăţi de stat sunt monitorizate de F.M.I. şi cel puţin 15 vor avea manageri străini, în acest an; sistemul de Sănătate este subfinanţat şi s-au închis spitalele neperformante. Trebuie privatizate rapid firmele din domeniul energetic şi din transporturi care au fost stabilite de F.M.I. şi Banca Mondială; sunt mari restanţe la atragerea fondurilor europene nerambursabile; spitalele vor primi fonduri, în tranşe trimestriale numai dacă îndeplinesc anumite condiţii impuse de F.M.I.; trebuie să fie plătite datoriile Guvernului Boc V către agenţii economici; să se renunţe de către politicieni la populisme; să se dea dovadă de seriozitate şi responsabilitate; s-ar putea ca să se dezechilibreze echilibrele fragile de la nivel macroeconomic, din cauza conjuncturii externe; continuă disponibilizările în sectorul bugetar etc. După ce preşedintele Băsescu a tradus pentru români concluziile experţilor internaţionali, în ziua de 1 august a.c., conducătorii misiunii F.M.I., Băncii Mondiale şi Comisiei Europene au prezentat într-o conferinţă de presă, şi nu în Parlament, concluziile evaluării făcute, respectiv: progresele au fost bune (fără să precizeze care şi pentru cine); activitatea economică se revigorează (după împrumuturi externe de 75 miliarde euro luate de Guvernele Boc I-V); se prognozează o creştere economică de 1,5 la sută; în anul 2012 creşterea P.I.B.-ului va fi de 3,5-4 procente, dar s-ar putea să fie mai mică; inflaţia începe să scadă de la 8,5 la sută, dar va fi mai mare de cinci procente; veniturile fiscale sunt în limitele prognozate; au aprobat rectificarea bugetară (despre care va afla şi Parlamentul, din presă); a fost schiţat Bugetul de Stat pentru anul 2012 şi acceptat un deficit bugetar de trei procente; Guvernul Boc a făcut progrese (fără a se putea da măcar un exemplu); sistemul sanitar este bolnav şi are puţine resurse alocate; Guvernul Boc V are voie să treacă la o modestă recuperare a tăierilor din salariile bugetarilor, dar numai anul viitor; absorţia efectivă a fondurilor europene este dezamăgitoare; F.M.I. are o poziţie neutră faţa de coşul de supravieţuire (de fapt, de exterminare) pentru pensionari etc.. Şeful misiunii F.M.I., de data aceasta fără a avea pantofii găuriţi în talpă, despre pantaloni nu se ştie, a precizat următoarele teme de casă pentru Regimul Băsescu-Boc: să aplice politici prudente; să fie atrase fonduri europene; să fie lichidate arieratele de circa cinci miliarde euro (datoriile guvernului să fie plătite, probabil din alte împrumuturi externe); să fie realizată o „reformă definitivă” în sistemul sanitar (probabil ca din faza de comă să treacă în stadiul următor); întreprinderile de stat din domeniul energetic şi al transporturilor să fie pregătite pentru a fi privatizate la preţuri atractive pentru investitorii străini; să fie introdus managementul privat cu candidaţi selecţionaţi de firme internaţionale agreate; B.N.R. să protejeze sistemul bancar străin din România şi să menţină cel mai ridicat nivel al dobânzii de referinţă din Uniunea Europeană; să devină transparente contractele cu „băieţii deştepţi” din energie şi gaze naturale; să continue disponibilizările în domeniu bugetar etc. . Dacă îşi face temele impuse, Guvernul Boc V poate spera la o asistenţă din partea F.M.I. de 480 milioane euro, spre sfârşitul lunii septembrie a.c. . Până atunci, Guvernul Boc V va mai împrumuta de la alte bănci străine încă cel puţin trei miliarde euro, la dobânzi mari, dar fără teme de casă.

Misiunea F.M.I., Băncii Mondiale şi Comisiei Europene a uitat să impună Regimului Băsescu-Boc să facă transparente contractele de privatizare a PETROM şi Băncii Comerciale Române (B.C.R.), cele de concesionare a bogăţiilor naturale , mai ales cel pentru Roşia Montană, precum şi contractul cu firma americană Bechtel care a construit circa 10 km de autostradă pe an, la cel mai mare preţ din lume, de numai 16 milioane euro pe km. Totodată, misiunea F.M.I., B.M. şi C.E. nu a obligat Guvernul Boc V să vândă bogăţiile naturale din România la preţurile practicate pe piaţa mondială. Experţii internaţionali acceptă ca, în baza Legii nr.555/2004 privind privatizarea PETROM , împotriva căreia s-a pronunţat şi a votat numai Partidul România Mare, în perioada 2005-2014, să fie vândut ţiţeiul românesc cu numai 10 dolari/baril şi gazele naturale cu numai 15 dolari/1000 mc, iar firmele care exploatează şi exportă aceste bogaţii ale Poporului Român sunt scutite de plata impozitelor, conform art. 216 din Codul fiscal (Legea nr.571/2003).

Sub conducerea şi cu finaţarea din partea F.M.I., Băncii Mondiale şi Comisiei Europene, după ce a împrumutat 75 miliarde euro, Guvernul Boc V promite, cu scop electoral, coşul de solidaritate pentru pensionari. Adică, pensionarii să beneficieze la preţul de producător , în fiecare lună, de: un kilogram de făină, unul de mălai, un kilogram de zahăr şi un litru de ulei, plus un bonus de răbdări prăjite. Fiind botezat coş de solidaritate, în mod normal, ar trebui să fie solidari cu pensionarii, să stea la coadă împreună cu ei şi, mai ales, să trăiască „bine”, la fel ca ei, preşedintele Băsescu, premierul Boc, miniştrii, liderii P.D.L., P.S.D., P.N.L., P.C., U.N.P.R., U.D.M.R., parlamentarii în colegiul lor electoral, preşedinţii de Consilii judeţene şi primarii. Stând la cozi împreună cu pensionarii, aceşti aleşi şi numiţi au ocazia să afle în ce ţară trăiesc şi conduc, cu aprobare de la stăpânire, adică de la F.M.I., Banca Mondială şi Comisia Europeană. Preşedintele Băsescu nu prea este de acord cu ajutarea pensionarilor.

Pentru a-i pregăti moral pe cetăţenii români în legătură cu răul ce îi aşteaptă pe termen scurt, preşedintele Băsescu şi premierul Boc au apărut la posturile publice de radio şi televiziune, înştiinţându-i că: guvernul nu are bani; pensiile este foarte greu să fie indexate, probabil în anul 2012; coşul de solidaritate este greu să fie dat; mai multe companii de stat vor fi lăsate de guvern să dea faliment, pentru a fi apoi privatizate pe nimic; lista regiilor autonome care vor dispărea încă nu a fost definitivată de misiunea F.M.I. şi Băncii Mondiale. Supravieţuirea trebuie să fie principala preocupare a românilor şi a agenţilor economici ! Vor continua disponibilizările la Poliţie (peste 10.000 de poliţişti), la Poştă, la Finanţe, la Învăţământ, la Sănătate şi în alte domenii. După ce la sfârşitul primului său mandat, preşedintele Băsescu a constatat că „România este muribundă”, acum Regimul Băsescu-Boc recunoaşte că a adus „România pe sârmă”, dar nu spune de ce şi cu ce scop au adus ţara noastră în pragul falimentului, împreună cu misiunea F.M.I., Băncii Mondiale şi Comisiei Europene.

Peste ocean, în U.S.A. s-a amânat, cu un an sau doi, intrarea celei mai puternice ţări din lume în incapacitate de plată. În Israel, o ţară săracă în resurse naturale, clasa de mijloc este nemulţumită de scăderea câştigului mediu, de circa 2.500 dolari/lună, şi a ieşit în stradă să protesteze. În România, o ţară bogată în resurse naturale, unde situaţia este mult mai gravă, principala preocupare şi grijă a guvernanţilor şi a partidelor politice parlamentare o constituie fraudarea alegerilor locale şi parlamentare din anul 2012. La aceasta se adaugă onorarea, cu prioritate, a obligaţiilor Regimului Băsescu-Boc faţă de băncile străine şi faţă de firma O.M.V din Austria, care pretinde Guvernului României să-i plătească urgent suma de 600 milioane euro reprezentând pretenţii pentru decontaminarea istorică a mediului, conform Legii nr.555/2004. De aceea nu au slugile F.M.I. şi Băncii Mondiale bani pentru salarii şi pensii, pentru ajutoare sociale, pentru Sănătate, Învăţământ şi pentru Investiţii. În mare secret, începând cu anul 2005, Guvernele Tăriceanu I-II şi Boc I-V au achitat sume uriaşe la firma O.M.V. din Austria. Din păcate, Opoziţia de catifea (P.S.D., P.N.L. şi P.C.) şi mass-media nu vor să afle ce despăgubiri au fost plătite de Poporul Român firmei O.M.V., pentru a contribui la prosperitatea poporului austriac. După rectificarea bugetară aprobată de misiunea F.M.I., B.M. şi C.M., despre care a fost înştiinţat Guvernul Boc V în şedinţa din 3 august a.c., premierul României s-a lăudat public că s-au alocat 74 milioane de lei pentru a asigura plata pensiilor până la sfărşitul acestui an. Despre cele 600 de milioane de euro pe care Guvernul Boc V le plăteşte la firma O.M.V. din Austria, acelaşi premier are un mare lapsus. Cine-l ajută ? Mai ales pentru angajarea răspunderii guvernului pentru abrogarea Legii nr.555/2004, pentru care P.R.M. a depus o iniţiativă legislativă, în mandatul 2004-2008, aprobată tacit de Senatul României . Numai prin abrogarea acestei legi cresc anual veniturile la Bugetul de Stat cu circa 10 miliarde euro, iar Statul Român nu va mai plăti sute de milioane euro despăgubiri pretinse de firma O.M.V.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*