Legile Deca, străine tradiției creștine și neamului românesc

Revenim asupra pericolelor mari, împachetate în Legile Deca, și pe care ochiul liber nu le depistează. Legile Deca deja au fost aprobate de Guvern (PSD – PNL – UDMR) și vor fi dezbătute în procedură de urgență în Parlament. Cu același simțământ de urgență revenim asupra subiectului și ne exprimam, din nou, profunda îngrijorare față de aceste legi periculoase. În urma lecturării unor critici la adresa Legilor Deca făcute de intelectuali conservatori din țară, am încercat să depistam sursa de inspirație pentru aceste legi care vor distruge minților copiilor noștri și vor distorsiona valorile tradiționale și creștine în caz că vor fi adoptate. Deca spune că viziunea cuprinsă în Legile Deca este culminarea muncii ei din ultimii șapte ani, dânsa obținând un doctorat în Luxembourg. Un lucru este clar: Legile Deca nu au apărut peste noapte. Ele sunt rezultatul unor mutații radicale în ideologia pedagogiei, inițiate și aplicate de elita neo-marxistă globalistă. Recent am dat peste sursele Legilor Deca și a ideologiei periculoase pe care ele le promovează.

Pe 27 februarie, Craig Austin Rose a publicat un dosar explicativ de o relevanță și importanță covârșitoare: Transformarea sistemului de învățământ pentru instituirea drepturilor sexuale și a unui sistem de etică progresist. Redăm câteva dintre concluziile dosarului. În primul rând, vârful de lance al acestor mutații progresiste în domeniul educației este ONU și organizațiile sale bine cunoscute: UNESCO și UNICEF. Un aport enorm a fost făcut și de organizațiile neguvernamentale globale neo-marxiste care urmăresc secularizarea extremă a sistemului de învățământ prin eliminarea oricărei nuanțe valorice ori creștine.

Conferințe peste conferințe, studii peste studii, și programe peste programe din ultimii ani au atins punctul culminant în septembrie anul trecut, când ONU a organizat summitul Întâlnirea la nivel înalt pentru transformarea educației. Conform autorului, obiectivul explicit declarat al organizatorilor a fost „eliminarea autorității decizionale de la nivelul local și național către un sistem global, progresist și universal de învățământ”. Pentru realizarea acestui obiectiv, se urmărește stabilirea unei grile de învățământ pentru copii. Dar nu numai pentru ei. Îndoctrinarea în noua ordine valorică mondială nu este doar pentru copii și adolescenți, ci pentru fiecare ființă umană.

Terminologia se schimbă. În loc de „elevi” și „studenți” se folosește expresia „learners / persoane care învață”. Noua doctrină a învățământului prevede că învățătura și educația sunt preocupări constante pentru fiecare ființă umană de la grădiniță până la bătrânețe. Noua doctrină pedagogică este și ea clar expusă. „Sistemul de învățământ trebuie să-și reorienteze obiectivele pentru a pregăti pe toți care învață… să promoveze drepturile omului, dreptatea socială, solidaritatea și respectul pentru diversitate”.

Ecoul acestor deziderate se găsește clar expus în Legile Deca. Obiectivul ultim este îndoctrinarea în noua ordine mondială a non-valorilor, și marginalizarea în extremis – până la anihilare – a persoanelor tradiționale și a valorilor de care ei sunt atașați. Recomandam respingerea Legilor Deca. Regretabil, nu suntem în Parlament, unde am putea atenționa din interior privind pericolele Legilor Deca. Guvernul a aprobat Legile Deca. Noi, cetățenii, le respingem. Ele nu sunt bune pentru sănătatea emoțională și valorică a tineretului României, nici azi și nici în viitor.

Alianța Familiilor din România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*