Asociația Info-Cons și Teatrul Metropolis, în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului, Consiliul General al Municipului București și Inspectoratul Școlar al Municipiului București, au lansat o inedită campanie vizând promovarea a 100 de personalități românești. Acțiunea se va realiza printuri, sub forma unor tablouri, care conțin și câte un Q-Code care, dacă este accesat, oferă informații complete despre personalitatea sau monumentul arhitectonic prezent în imagine.
Personalitățile sunt grupate în calupuri de print cu 33 de actori, 33 de pictori celebri români și 33 de monumente arhitectonice, iar cea de a o suta personalitate este Alexandru Ioan Cuza. Prima etapă a campaniei o reprezintă promovarea de printuri cu imaginea a 33 de actori, tablouri ce se vor găsi în școli, primării, spitale și alte instituții publice.
Proiecția „actoricească” a fost făcută în spațiul expozițional al Teatrului Metropolis, însoțirea campaniei, ca expresie artistică, fiind realizată grație expoziției de pictură „Toamnă în Transilvania”. Autor, Bianca Andreea Mierlea, o tânără talentată de 16 ani, elevă în clasa a XI-a, secția arhitectură a Liceului de Artă „Hans Mattis Teutsch” din Brașov, care surprinde prin picturile sale în special grației tușei de exprimare, sursele de „inspirație” pentru lucrările tomnatice fiind Van Gogh și Gustav Klimt.
O expoziție despre frumusețea peisajului românesc în spiritul promovării reporelor nostre cultural, lucrările tinerei având ca temă peisajul rural din zona Transilvaniei, mai ales de pe lângă Brașov.
Lasă un răspuns