Războiul lor pe copiii noștri…

Deja, războiul lor… Deja în mod fățiș… Deja, întinzându-și ghearele peste viitorul nostru… Nu care cumva să le scape vreun individ din acest viitor… Nu cumva să se clădească, acasă, în educația aleasă de către părinți, cei ce mâine vor putea fi lideri ai luptei împotriva tagmei ce ne sufocă de peste trei decenii…. Și care a pus prețul cel mai mare, pe ei, pe cei mici, pe viitorul lor, pentru a-i transforma în masele de mâine, controlate, subordonate, aliniate… Pentru că despre un război pe copiii noștri este vorba… Și despre cei ce servesc interesele altora, nu pe ale noastre… Or, cum acest „home scholing” se poate constitui în insulițe ce ar putea forma omul de mâine sub valențe cu adevărat morale și educaționale, a fost pornit acest război… Atât de pripit, că au uitat să-i dea și o înfățișare logică. Sau nu le mai pasă de reguli, cutume, drepturi… Au intrat mișelește în părinții ce vor doar să-și salveze copiii de mediocrizarea ca „izvor” al societății de mâine, al Cetății de mâine, alegând ei pentru copii lor… Alegând ce, despre ce și pentru care viitor să-și pregătească proprii copiii… Căci despre alegeri este vorba în cadrul unui proces mai hulit și mai atacat decât felul în care s-a împărțit (falsa) dreptate în cazul „azilelor groazei”… Cel puțin la nivel de trimitere a vinovaților în fața instanțelor… Un proces vizând dreptul părinților de a asigura școlarizarea copiilor lor acasă, mai ales când școala nu mai are ce să le ofere, ba îi inoculează doar cu modele false, agresive, distrugând tocmai statusul de „a fi” al omului de mâine, transformat nici măcar în individ, ci într-un simplu ins… Un oarecare…

Așadar, este vorba de o altă agresiune asupra noastră, acum, prin înfierarea și pedepsirea adepților formei de școlarizare acasă, a „homeschooling” -ului, atât de avansat afară, dar care pentru guvernanții noștri nu intră în acele modele și acei „parametri” de urmat ai acelui ipocrit slogan: „Vrem o țară ca afară!”. Pentru că se poate dovedi tocmai ștreangul de mâine al ipocriziei și falsității alegerilor și abuzurilor făcute pentru anumite forme de decizii individuale, toate livrate nouă ca „alegeri”, de către toți cei ce vor a ne conduce… Până în mormânt, ba chiar dincolo de el… Ca indivizi, ca țară, ca neam, ca națiune… Căci, despre asta este vorba: faptul că alegerile și deciziile noastre, necontrolate, independente, și cu un demers cu mult peste ceea ce oferă sistemul lor, ar putea destrăma tocmai „cetatea” erodată de azi… Și reclădirea ei din propria-i „cenușă”…

Și totuși, iar tăcem… Deși este halucinat să vezi cum părinții care au ales ce au considerat ei că este mai bine, ca proces educațional, pentru copiii lor (și aproape orice altceva decât actuala „școala” de azi pare a fi mai bun!) sunt trimiși în fața instanțelor penale… Judecați pentru că au ales altceva decât ce impune mașina sistemului de uniformizare și schilodire a viitorului… Și nici măcar a sistemului, ci a acelora ce se folosesc, în numele acestuia, de lașitatea noastră de a mai spune ceva. Și este ilar să vezi cum părinții copiilor transformați în sclavi pe la diferite stâne nu au pățit nimic… Ba, sunt liberi și se bucură pe mai departe de drepturile parentale… Pentru că, atât timp cât aceste drepturi nu intersectează interesele sistemului de a-i educa în formele de deformare, ei nu reprezintă un pericol, nu?!… Dar părinții ce aleg să asigure educația copiilor acasă, da!… Pentru că sistemul nu poate controla felul în care sunt modelați aceștia… Felul în care ar trebui deformați, mental, ca stimă de sine a individului de mâine în raport cu sistemul, cu acaparatorii sistemului care au preluat țara, istoria ei, logicul ființării pentru ziua de mâine ca demnitate și mândrie… Felul în care trebuie „dezeducați” de sistem pentru a se forma în sentimentul vinovăției continue… A veșnicei culpabilizării… Pentru că, astăzi, sistemul nu te mai vrea doar „aliniat”…. Ci definitiv supus, prin imposibilitatea de a mai ajunge a ști, a conștientiza, vreodată, că ai dreptul de a alege… Iar învățământul asigurat acasă, prin mijloacele educaționale ale părinților, poate da naștere unor indivizi ce vor ști să nu-și plece frunțile și să pună întrebări. Întrebări puse fie și într-o „Cetate” ce nu va mai fi poate a lor, dezmembrată tocmai de sistem pentru a nu avea cine să mai nască acele întrebări și, mai ales, acele mișcări în numele dreptului de a întreba…

Acasă, copilul educat în pedagogia necesară asigurării libertății individului poate reprezenta obstacolul de mâine la adresa sistemului corupt, viciat… Așa că sistemul își trimite nevolnicii argați să spulbere aceste forme formatoare… Azi, azvârlindu-i pe părinți în procese penale… Mâine-poimâine smulgându-le poate limbile pentru a nu mai putea să-i învețe pe alții… Pentru a nu-i mai putea învăța nici măcar pe proprii lor copii posibilitatea de a fi altfel, de a nu sta, supuși, într-un țarc care, deja, pare a nu mai avea nevoie de garduri… Pentru că nu mai este nevoie, „turma” mergând în direcția pe care o vor aceia ei ce schilodesc sufletele de azi ale copiilor pentru a-și putea păstra ei puterea de decizie și impunere în acest tip de educație mutilantă… Și nu va conta că, poate, acești părinți, asigurând ei educația copiilor lor, acasă, ar putea dovedi un nivel educațional cu mult peste ceea ce mai oferă sistemul prin „învățători” și „profesori” ce nu au trecut nici măcar minimele examene de competențe didactice. Nu va conta că poate acei părinți sunt cu adevărat dascălii care ar trebui să-i învețe ceva și pe profesorii mediocrizării de azi… O mediocrizare ce ne va duce, nu doar la involuție, ci la o imbecilizarea în masă…

De fapt, părinții adepți ai „homeschooling” -ului pot fi ei un model prin însăși faptul că se opun actualului „învățământ” ce smulge esența educației prin limba și propria istorie pentru a semăna culpabilitatea față de istoriile și interesele veneticilor… Acei venetici punând cărămizile închisorilor mentale de mâine… Închisori zidite pe ruinele cetăților pe care le-am lăsat devalizate de conținutul lor moral, valoric, de istorie, de limbă de civilizație, de drepturi fundamentale, de sacrificiile și rostul jertfelor făcute de înaintașii noștri, pentru a învăța acum „istorii”, nu doar străine de neamul nostru strămoșesc, ci otrăvitoare până la cangrenarea a tot ce mai este viu, românesc…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*