Țara lalelelor negre ne-a dat iar cu tifla. Două nave olandeze „Damen” pentru misiuni de salvare și stingerea incendiilor vor intra în Flota României. Este vorba despre ambarcațiuni cu dotări de ultima generaţie, de peste 40 de milioane de euro, pe care olandezii de la Damen le vor proiecta şi construi în Galaţi şi Brăila. Contractul a fost semnat cu o zi înainte de vizită în România a premierului olandez și cu două luni înainte de votul decisiv pentru aderarea României la spaţiul Schengen. Această afacere prosperă pentru olandezi nu a impresionat pe premierul Mark Rutte, care ne-a umilit la noi în țară.
Semnalul l-a dat ambasadorul Olandei de la București, care la o întrebare a jurnaliștilor a zis „pas” integrării României în Schengen. Bineînțeles MAE condus de cel mai umil minstru de externe român în fața străinilor din istoria României de la 1821, Bogdan Aurescu, nu l-a chemat la consultări și să-l trimită cu bagaje cu tot la Haga ca să pescuiască cărți de poker acolo. Obrăznicia olandeză nu a avut limite, nici chiar la întâlnirea cu președintele Klaus Iohannis, când premierul Mark Rutte a spus că România mai are de îndeplinit multe criterii până să intre în Schengen, dar este alături de frații ucraineni ca să se integreze în UE și NATO. A fost o palmă grea dată democrației românești și României, care a rămas nesancționată de Iohannis. Realitatea este că lăcomia olandeză nu are limite. Olanda spune NU integrării României în Schengen doar că nu le-am dat portul Constanța?
Până nu le vom da o pradă mare, adică portul Constanța, ca la austrieci în 2004 Petrom, Olanda se va opune integrării României în Schengen.Ipocrizia Olandei față de România nu are limite. Atitudinea rasistă superioară a Olandei, de țară imperială care a deținut colonii seculare, este jignitoare față de România. Este interesant cum țări occidentale sub masca corectitudinii politice și a progresismului folosesc de fapt un real imperialism economic și cultural rapace de tipul secolului XIX. În realitate, țările occidentale în spatele discursului antidiscriminatoriu, anticorupție și corect politic practică un imperialism egoist. Guvernanții olandezi nu pot să ne spună în față că trebuie să le dăm „șpagă” portul Constanța pentru ca România să intre în Schengen. Acum olandezilor suntem obligați să le dăm pe tavă portul Constanța ca să ne accepte în Schengen, ca să nu facă concurență portului Rotterdam.
România și-a securizat prin EADS frontierele cheltuind miliarde de euro, dar nu e primită în Schengen ca să nu concureze cu capitalul olandez. Mai mult liderii olandezi ne dau lecții de luptă anticorupție în timp ce țara lor s-a scufindat în cel mai mare scandal de corupție din istorie. Procurorii olandezi au precizat ca au reproșat ING ca a incalcat legislatia olandeză în materie de prevenire a spălării banilor și finanțarea terorismului, „în mod structural si timp de mai multi ani” prin faptul ca nu a impiedicat utilizarea conturilor clientilor sai pentru spalarea banilor intre 2010 si 2016, conform Agerpres.ro? Olanda coruptă vrea portul Constanța pentru că, în ultimii ani, a creat Rotterdamului o concurență aproape letală. Creşterea economică a noilor state membre din Europa are un impact pozitiv asupra porturilor din această regiune. Portul Constanţa din România arată o creştere puternică. Planuri de extindere sunt deja finalizate pentru acest port care ar trebui să primească 255 milioane de tone de mărfuri pe an. Acest port a câştigat prin urmare cel mai mult teren în 2003-2006, prin comparaţie cu Rotterdam. Totuşi, deşi Rotterdam pierde în mod clar teren (şi astfel parte) pe piaţa europeană, prin comparaţie faţă de cinci alte porturi europene, el îşi păstrează în continuare poziţia.
În prognoza Institutului de Economie Mondială din Hamburg Strategie 2030 Martime Wirtschaft und Transportlogistiek a transportului de mărfuri din marile porturi europene, Rotterdamul rămâne cel mai mare port al Europei până în 2030. Olanda coruptă a pierdut bătălia morală cu România. Țara lalelelor e un stat corupt care a ajuns să șantajeze România cu Schengen, pentru a le ceda portul Constanța? România este ținută umil la poarta Schengen pentru că olandezii poate consideră vapoarele Damen, de 40 milioane un mizilic față de marele peșcheș „turcesc” portul Constanța. Cu atitudinea umilă, de servitori, a politicienilor români, ca pe vremea Imperiului Otoman, țara noastră nu va fi respectată niciodată în UE și în lume. Vorba poetului din poezia „Bitter”: „Popoarele de servitori/n-au arme/și nici luptători”. Represalii economice dure, sancțiuni legale la nivel european față de șantajul vulgar și lacom al Olandei este singura soluție ca Haga să respecte un stat european, România, care a primit peste o sută de mii de ucraineni și luptă în primele rânduri pe frontul nevăzut împotriva lui Putin.
Lasă un răspuns