Elite Art Gallery găzduiește, în perioada 20 – 30 iunie 2014, o expoziție inedită, dedicată atât pasionaților de mașini, cât și pasionaților de artă – expoziția The Morning Coffee – „Cars paintings, fueled with coffee”. În cadrul expoziției vor putea fi admirate lucrările lui Adrian Mitu (Aquarelief).
Pasionații de artă și mașini pot admira modele reprezentative pentru industria auto mondială și românească: Porsche 911, Alfa Romeo Giulieta, Jaguar E type, Fiat 500, BMW E9, Mercedes-230 „Pagoda”, Dacia 1300 , Dacia 1100 și vestitul IMS.
Pasiunea pentru maşini
Pasiunea lui Adrian pentru design-ul de mașini este moştenită din copilărie şi inspirată de tatăl său, un pasionat mecanic autodidact. Totul a prins contur în momentul în care reprezentanții companiei Renault au venit la Facultatea de Arhitectură din cadrul Universităţii de Arhitectură şi Urbanism Ion Mincu, unde el studia, și au dezvoltat un program de design dedicat studenților. De atunci, și-a urmat visul și a pus în aplicare planul curajos de a deveni designer de mașini.
Astfel, pe lângă studiile pe tema automobilului clasic, lucrează permanent la propriile concepte utilizând permanent inspiraţie din lumea arhitecturală, organică sau tehnică. Tehnicile utilizate frecvent de către Adrian Mitu în realizarea studiilor sale sunt acuarela și lutul, îmbinând astfel cele două metode de studiu, grafic şi sculptural.
Pentru ca planul de a deveni „car designer” să prindă contur, a trebuit să se dedice cât mai mult studiului de automobile şi în acelaşi timp să se susţină financiar prin rezultatul studiilor.
Aquarelief
Pentru a obține vizibilitate, feedback și a vinde lucrările eventual, Adrian Mitu și-a format un brand: Aquarelief. Materializat într-o pagină de Facebook unde poate fi accesibil tuturor celor pasionaţi de maşini. Astfel, Aquarelief a evoluat, iar Adrian Mitu a intrat în contact cu persoane relevante, interesate de lucrările sale: persoane de specialitate precum designeri de automobile, presă de profil din România sau din străinătate: site-uri şi bloguri de profil din Japonia, Brazilia, America, Germania, Rusia, Grecia şi branduri importante, precum Peugeot, care l-a invitat în luna martie, a.c. la o întâlnire cu designerii Peugeot, în cadrul Salonului Auto de la Geneva.
„Morning Coffee” – de la studiu istoric la joacă
Cum toate lucrurile interesante sunt descoperite spontan, ”Morning Coffee” este de asemenea rezultatul unui moment de inspiraţie. Odată perioda de antrenamente începută, atelierul este permanent plin de schiţe cu maşini. Astfel, într-o dimineaţă, în timp ce îşi bea obişnuita ”cafea de dimineaţă” în faţa calculatorului, a simţit nevoia de culoare pe o schiţă în creion, rătăcită pe birou. Aşa că, a înmuiat repede pensula în restul de cafea şi a dat volum schiţei. Fotografia a ajuns pe reţelele de socializare, feedback-ul a fost unul pozitiv, iar de atunci a decis ca fiecare dimineață să înceapă în acest mod: dând culoarea cafelei unei maşini emblematice. Astfel s-a născut „The Morning Coffee”, un tabiet zilnic şi o colecţie de maşini ”alese” care parcurge întreaga istorie auto prin peste 300 de picturi însufleţite de aroma cafelei de dimineaţă.
Lasă un răspuns