Din nou despre revizuirea Constituției

După zece ani de la revizuirea Constituției României, în anul 2003, era normal ca Guvernul Ponta II să prezinte în Parlament un bilanț al aplicării ei, cu efectele pozitive și cele negative. Cele din urmă având logic prioritate la o nouă revizuire a Constituției impusă de stăpânii străini ai României, pentru primăvara anului 2014. Era firesc ca Guvernul României să informeze Parlamentul și Poporul Român cel puțin în legătură cu răspunsurile la următoarele întrebări:

– Cum și de de s-a permis jefuirea bogățiilor naturale ale Poporului Român, în valoare de peste 200 miliarde euro, în ultimii zece ani?
– De ce a fost îndatorat Poporul Român cu peste 150 miliarde euro și ce destinații s-au dat acestor sume uriașe?
– Cu ce scop au fost lichidate peste două milioane locuri de muncă?
– Din ce cauze a scăzut populația României cu aproximativ patru milioane de locuitori, conform ultimului recensământ?
– Cine și de ce a interzis Guvernului României să elaboreze și să îndeplinească planuri de dezvoltare economică la nivel național și teritorial?
– De ce nu s-a interzis otrăvirea populației cu aditivi alimentari cancerigeni?
– De ce nu s-au introdus contractele de împărțire a producției pentru ca Poporul Român să devină bogat și fericit prin obținerea a 90 la sută din fiecare resursă naturală exploatată?
– Care sunt cauzele care au determinat Parchetul și D.N.A. să nu soluționeze, de peste trei-patru ani, sesizările primite de la Curtea de Conturi privind prejudicii de mai multe miliarde euro?
– Cine și de ce a interzis ca în Constituția României să fie înscris dreptul la demnitate?
– De ce a fost și este încălcat jurământul depus în baza articolului 82 din Constituție?
– Cu ce scop s-a pus la cale exproprierea românilor din România de către titularii licențelor de exploatare a bogățiilor naturale?
– De nu au fost respectate prevederile art.47, alin.1: „Statul este obligat să ia măsuri de dezvoltare economică și de pretenție socială, de natură să asigure cetățenilor un nivel de trai decent”, precum și cele ale art.135 din Constituție?
– Care sunt statele străine și persoanele juridice străine pregătite să cumpere România la bucată, prin încălcarea Constituției, fără nicio condiţie, cu ocazia vânzării terenurilor agricole și pădurilor?
– De ce nu se sancționează cu închisoare pe viață traficul și consumul de droguri și produse etnobotanice, așa cum se procedează în numeroase țări ale lumii?
– Cu ce scop s-a permis de către autoritățile Statului Român ca acțiunile Ungariei și ale U.D.M.R. împotriva integrității teritoriale a României să ajungă într-un stadiu extrem de periculos?
– De ce a fost introdusă și menținută discriminarea între cetățenii români pe criterii etnice, iar persoanele apartinând minorităților etnice se bucură de drepturi mai mari, de privilegii față de populația majoritară românească?
-De ce nu este preluată tradiţia pozitivă din U.S.A., Franţa, Germania, Italia, Grecia, Israel, ş.a., unde toţi cetăţenii sunt egali în drepturi şi obligaţii şi unde nu există minorităţi naţionale?
– De ce în Constituție lipsește dreptul de a emigra, când se știe că peste cinci milioane de cetățeni români au fost determinați să emigreze de Regimurile post-decembriste, mai ales în ultimii zece ani?

Fără ca măcar aceste probleme să fi fost prezentate în Parlament și dezbătute, o Comisie comună a Camerei Deputaților și Senatului pentru elaborarea propunerii legislative de revizuire a Constituției României, condusă de senatorul Crin Antonescu (profesor de istorie, pe care a aprofundat-o ceva mai mult în facultate), a primit ordin să lucreze în salturi, cu pauze mari de luni de zile între ele. După lunga vacanță parlamentară de iarnă (mai mare de două ori decât a elevilor și studenților), într-o singură zi și la comandă, Comisia pentru revizuirea Constituției a decis în privința sutelor de amendamente și a trimis rapid textul propunerii legislative la Curtea Constituțională a României. Aceasta a lucrat zi lumină, în perioada 14-16 februarie a.c. (inclusiv sâmbăta şi duminica), pentru ca în ziua de luni, 17 februarie a.c., să redacteze Decizia pe care să o trimită Parlamentului.

Curtea Constituțională a României a constatat că în textul propunerii legislative de revizuire a Constituției, Comisia parlamentară a reușit să formuleze 26 de modificări și completări neconstituționale, la care se adaugă 85 de texte care au fost recomandate pentru reexaminare și scriere corectă. Referindu-se la aceste „isprăvi”ale membrilor Comisiei parlamentare, domnul Augustin Zegrean a declarat public că aleşii respectivi „aveau mintea la purtător”. Dintre articolele neconstituționale exemplificăm pe cele solicitate de Ungaria prin vocea U.D.M.R. și votate de românii (?) din Comisia parlamentară, inclusiv senatorul Crin Antonescu, aspirant la funcția de Președinte al României:

-Art.3: „Prin lege organică se pot recunoaşte zone tradiţionale ca subdiviziuni administrative ale regiunilor.”
-Art.6, alin.1: „Reprezentanţii legali ai minorităţilor naţionale pot înfiinţa, potrivit statutului minorităţilor naţionale adoptat prin lege, organe proprii de decizie şi executive, cu competenţe privind dreptul la păstrarea, dezvoltarea şi exprimarea identităţii lor”.
-Art.12, alin.5: „Minorităţile naţionale pot folosi în mod liber, în spaţiu public şi privat, propriile simboluri care reprezintă identitatea lor etnică, culturală, lingvistică şi religioasă.”
Aceste texte neconstituţionale reflectă atitudinea susţinătorilor pentru trădare de Neam şi Ţară!

La aceste exemple trebuie adăugat cel de la art.135, alin.2, lit.d, menit să faciliteze statelor şi firmelor străine jefuirea în continuare, de către toţi cei interesaţi, a bogăţiilor naturale ale Poporului Român. Comisia parlamentară a propus şi susţinut înlocuirea textului actual: „Statul trebuie să asigure exploatarea resurselor naturale, în concordanţă cu interesul naţional”, cu următoarea formulare: „Statul garantează şi promovează creşterea competitivităţii economiei româneşti prin exploatarea resurselor de producţie în condiţii de maximă eficienţă economică şi cu acordarea accesului nediscriminatoriu tuturor celor interesaţi.”

Comisia parlamentară a îndrăznit să propună până şi abrogarea unor atribuţii ale Curţii Constituţionale a României! Decizia din 17 februarie a.c. a Curţii Constituţionale va fi motivată, pe mai mult de 100 de pagini, în următoarele două săptămâni. Apoi, Comisia parlamentară va trebui să pună de acord textul propunerii sale legislative cu Decizia şi motivarea Curţii Constituţionale. După dezbaterea şi aprobarea (puţin probabilă) a proiectului de lege în Parlament urmează sesizarea de către Opoziţie şi Preşedintele României a Curţii Constituţionale. După parcurgerea acestor etape, practic nu se va putea organiza şi desfăşura un referendum naţional pentru revizuirea Constituţiei, în zilele de 24 şi 25 mai a.c., aşa cum a anunţat premierul Victor Viorel Ponta.

În plus, în aceste zile se pregătește o remaniere guvernamentală sau de un divorţ politic în U.S.L. În P.N.L. se urzeşte de o nouă împărţire, iar U.D.M.R. acţionează pentru a intra în Guvernul Ponta III. Pentru ca serialul „Balamucul” să devină şi mai palpitant, se pregăteşte de către Preşedintele României aplicarea, în premieră, a articolului 109, aliniatul 2 din Constituţie, prin solicitarea începerii urmăririi penale împotriva primului-ministru şi a unor miniştrii, urmată de suspendarea lor din funcţie.

În această perspectivă, aproape sigură, criza guvernamentală, disputele din P.N.L., declaraţiile televizate în studiouri diferite ale liderilor U.S.L., negocierile privind împărţirea şi ocuparea funcţiilor de vice-premieri şi miniştri etc, sunt în zadar. La momentul potrivit şi foarte apropiat, Preşedintele României îl va suspenda din funcţie pe primul-ministru Victor Viorel Ponta, după ce în prealabil va solicita începerea urmăririi penale împotriva sa. Este posibil ca la presiunea populaţiei, care va ieşi în stradă, în mod paşnic, în tot mai multe localităţi şi în număr din ce în ce mai mare, să se ajungă la un Guvern de tehnocraţi care să organizeze alegerile pentru Parlamentul European.

În actualul context politic este evident că tentativa U.S.L. şi U.D.M.R. de revizuire a Constituţiei împotriva Poporului Român este sortită eşecului, atât spre sfârşitul lunii mai a.c., cât şi până la finele anului 2014 ! Cei din Parlament care nu sunt realişti vor „lucra” de pomană, la Cooperativa „Munca în Zadar ”, fiind motivaţi politic de liderii lor. Realistul şi vizionarul poet Alexandru Vlahuţă a scris în iunie 1881, la Târgovişte, poezia „Cârmacii” din care am reţinut următorul fragment:

Ş-apoi, după ce-au dat palme, şi-au scuipat în faţa ţării,
Dupa ce-a-mbrâncit poporul în prăpastia pierzării,
După ce n-a ramas lucru nebatjocorit de ei,
Au curajul aceşti oameni de nimic, aceşti mişei
Au curaju-n faţa lumii ca să strige-n gura mare:
Ne vrea ţara! Îi vrea ţara? Auziţi neruşinare!
Vai, de-ar fi pe voia ţării, ştiţi voi unde v-aţi trezi!
Într-o ocnă da! acolo oasele v-ar putrezi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*